Причини успіху азіатських компаній

Причини успіху азіатських компаній

Причини успіху азіатських компаній

Колишній радник Samsung Group Сунь Джу Парк - про те, чому азіатські компанії процвітають, і як почати процвітати самим.


Професор KAIST Business School Сунь Джу Парк, колишній радник компанії Samsung Group і дослідник інноваційних стратегій, онлайн-культур і азіатського менеджменту, розповів на IDEA days 24 березня в Києво-Могилянській бізнес-школі про те, що таке азіатський тип інновацій і чому у Samsung, Lenovo і інших азіатських компаній вийшло стати глобальними, а також поділився порадами, як впровадити інновації у власному бізнесі. Delo.UA записало найцікавіші тези виступу професора.

Впроваджуйте інновації у всіх сферах життя. 10 тисяч років вирощування рису також було інновацією, а 5 тисяч років тому людина тільки навчився робити дріжджовий хліб. Зараз через розвиток технологій це зробити, безумовно, складніше, але ж інновація неможлива без внутрішнього "еврика!"

Шукайте свою нішу. Samsung не міг конкурувати з Sony в виробництві аналогових телевізорів, тому їм нічого не залишалося, як розвивати цифрове напрямок, в якому вони і досягли успіху.

Інновація - це не тільки продукт. Це може бути послуга, бізнес-процес або бізнес-модель. Іншими словами, інновація - це не просто щось нове, це нове-створює цінність.

На ринку завжди є піонер технологій і ринковий лідер. Так, пральну машинку розробила компанія Bendix, проте лідером є LG, VoIP був запущений Saerom, але все використовують Skype, автомобілі-гібриди першими запустили в Pieper, але найбільш відомі авто проізвдства Toyota. Те ж стосується і корейської Saehan, яка першою випустила MP3-плеєр, але Apple змогла зробити це краще. І навряд чи хтось знає компанію Cyworld з Кореї. Але ж вони спробували запустити предтечу дітища Марка Цукерберга. Навіть якщо ви не будете першими, ви можете стати кращими.

Як бути інноваційним? Потрібно мислити творчо і критично одночасно. Ідеальних ідей не буває, бувають гіпотези, які потрібно перевіряти на міцність. Мало хто ідеї універсальні - на відміну від науки, в бізнесі може і не бути схожих рішень.

Копіювання - це не погано. Що роблять діти? Вони імітують, копіюють поведінку батьків. Вся людська історія - це історія наслідувань. Завдяки наслідуванню ідеї поширюються, будучи джерелом інновації та прогресу. Саме наслідування допомагає розібратися в структурі продукту. Так, сліпе копіювання - це погано і незаконно. Але якщо підійти з творчого боку - креативне наслідування це інновація, і це також важлива частина бізнесу.

Швидкому розвитку інновацій в Азії сприяє велика кількість населення, швидкий темп життя, а також розвиток економіки - ВВП на душу населення вище, ніж в інших регіонах. І одна третина глобальних компаній знаходиться саме в Азії - Тайвань, Японія, Китай і Корея.

Зверніть увагу на культурні витоки інновацій. Що первее - "я" або "ми"? Я - це індивідуалізм, ми - колективізм. Для західної людини щастя у свободі, східного - в гармонії. Розвитку інновацій в азіатських країнах сприяє колективізм, орієнтація на відносини і цінність сім'ї, орієнтація на людей і тривалий горизонт планування. Спробуйте будувати свій бізнес, як сім'ю - можливо, тоді ви зможете змінити своє ставлення до нього і стати більш інноваційним.

Кожна глобальна компанія з Азії має свою особливість. Lenovo гнучкі, мультикультурності і чудово проводять злиття, Samsung - швидкісні, Toyota - точні і спеціалізовані. Знайдіть свою перевагу, свою особливість і використовуйте їх на користь розвитку бізнесу.

Східні компанії використовують мах-менеджмент. Що це таке? Це менеджмент "швидкості звуку". Він важливий для інноваційних технологічних індустрій. Ви повинні першими випустити продукт і стати першою "газонокосаркою", яка "зріже" ціну. Ви повинні бути першими і найшвидшими. Покращуйте продукт в процесі, але випускайте його раніше за всіх. Робіть все швидко: якщо ви успішні, це чудово, якщо ви помилилися - швидко це виправте.

І наостанок: чи можуть інші компанії наслідувати або копіювати успішно інновації Toyota, Samsung і Lenovo? Ні. Для цього потрібно відтворити всі складові їх бізнес-моделей в ідентичних умовах. Просто пам'ятайте - інновація глибоко вбудована в культуру, у неї немає єдиної універсальної моделі. Ви можете зімітувати чиюсь модель, проте для справжньої інновації ви повинні творити.

Последние новости
объявлений
203
рубрики
10
регионов
магазинов
Повернутись до початку