Авто дрифтинг Украина

Авто дрифтинг Украина

Авто дрифтинг Украина

Дрифт - це високотехнічний вид автоспорту, родоначальником якого виступає країна сонця, що сходить, звідки ця дисципліна кинулася підкорювати нові землі, виконавши величезний шлях від неформальних тусовок до високопрофесійного чемпіонату D1.


Тут водій керує машиною, коли вона проходить в контрольованому заметі по певної ділянки траси, ніби похитуючись з боку в бік на великій швидкості (приблизно 100 - 150 км / ч). По суті, принцип дріфту схожий з ралійнимі гонками на крижаному треку, з одним великим застереженням. Все майстерність, єднання з автомобілем і відточену техніку пілот демонструє на асфальті. Основними критеріями, за якими виставляється оцінка, є траєкторія руху, швидкість, кут атаки, виконання і стиль. Варто зазначити, що вираз "хто перший фінішував той і переміг" не є основоположним в дріфте. Головною зброєю перемоги, як і в будь-якому іншому виді автоспорту, для водія є автомобіль. В більшості своїй це потужні задньопривідні монстри, у своїй іпостасі мало (чітай- жодним чином) підходять для звичайного споживача. Однак з цієї, здавалося б, прописної істини витікають виключення Нобушіге Кумакубо підкорив вершину п'єдесталу D1 Gran Prix в 2006 році, керуючи модифікованої 430-сильною Subaru Impreza WRX STi. Для досягнення цієї мети автомобіль піддався переробці на задній привід.

Основною метою дріфту, як говорилося вище, є проходження поворотів на високій швидкості в стані заносу. Першочергова задача пілота полягає в тому, щоб пустити машину в занос і ювелірно контролювати кут ковзання якомога довше. Великий кут заносу по відношенню до траєкторії траси виглядає дуже ефектно і високо оцінюється суддями. Але чим він більший, тим складніше у виконанні - зовсім трохи і машину може розгорнути. Сам же занос відбувається, коли порушується зчеплення ведучих коліс з поверхнею дороги. Дрифт в класичному розумінні вважається рух боком по сухому асфальту на машинах з приводом на задню вісь. Для того щоб легше було пустити машину в занос перед поворотом і увійти в нього під максимальним кутом, потрібен саме задній привід. Однак і тут японці попереду планети всієї, ввівши в практику дрифт на передньому приводі, де основним прийомом є так званий E-Brake Drift, кажучи простіше, техніка ручного гальма.

Рухаємося далі. Коли провідним задніх коліс надається достатньо потужності, вони починають крутитися набагато швидше і втрачають в плямі контакту зчеплення з дорогою. Важливий фактор - автомобіль для дріфту повинен бути до того ж ще й досить потужним. Взагалі, щоб брати участь в змаганнях все машини піддаються істотним доопрацюванням. В першу чергу налаштовується "підвіска" автомобіля - вона повинна бути максимально жорсткою. Від її грамотної настройки безпосередньо залежить керованість автомобіля під час дріфту.

Последние новости
объявлений
203
рубрики
10
регионов
магазинов
Повернутись до початку