Картинг Украина

Картинг Украина

Картинг Украина

Колись хлопчики мріяли стати космонавтами, сьогодні одна з найпопулярніших дитячих "мрій" - стати Шумахером або Алонсо! Чому? Та тому що круті автогонщики отримують все - славу, гроші, красивих жінок і, що важливо, адреналіну хоч греблю гати.


Діти виростають, але мрія розвинути позаземну швидкість на спорткарі Ніяк не самоліквідується. Через брак можливості її втілити в форматі "один до одного", люди шукають більш доступні аналоги і відправляються на карт-треки.

Карти в руки

Найпростіша гоночна машинка була винайдена американцями, і з англійської назва "карт" перекладається як "візок". В якості силової установки для неї використовувався двигун від газонокосарки. Тоді, звичайно, це був вельми примітивний агрегат, але сучасна малятко-карт може розвивати швидкість до 200 кілометрів на годину! Для порівняння, гоночний автомобіль з «Формули-1» розвиває швидкість приблизно 330 кілометрів на годину.

Коли картинг став набувати величезну популярність в Америці і країнах Європи, Міжнародна федерація автоспорту офіційно прийняла картинг в свої ряди. Таким чином, з травня 1960 року картинг є видом автоспорту, а не просто розвагою для широких мас.

Вже в 1964 році в Римі був проведений перший Чемпіонат світу з картингу, в якому взяли участь автомобілі з двигунами об'ємом 100 кубічних сантиметрів. До речі, виграв тоді німецький картингіст.

І ось який цікавий факт: багато гонщиків «Формули-1» починали саме з картингу. Серед них і згаданий нами Міхаель Шумахер, і Фернан Алонсо, і Міка Хаккінен.

Відчизняний виробник

Сексу в СРСР не було, це знають всі. Але от чи картинг? Прийшла пора дізнатися, що картинг в СРСР був. Перший вітчизняний карт змайстрував випускник Харківського автодорожнього інституту Лев Кононов в 1960 році. В цьому ж році Федерація автомобільного спорту СРСР затвердила "Правила проведення змагань, класифікацію і технічні вимоги до мікроавтомобілів типу" Карт ". Картинг став неймовірно популярним завдяки простоті конструкції головного атрибута - самої машини. Її можна було зібрати навіть в гаражі з підручних засобів. У хід йшли шини від моторолерів, вертольотів і навіть посилені велосипедні колеса. Історія зафіксувала появу карта, сидіння якого було зроблено з алюмінієвого тазика. У технічних журналах типу "Юного техніка" публікувалися креслення, як зробити карт своїми руками. Так-так, інтернету тоді не було!

У 1964 році Талліннський авторемонтний завод запустив випуск радянського серійного карта, а вже через рік вітчизняні спортсмени-картингісти вийшли на міжнародний рівень, взявши участь в гонках серед соціалістичних країн.

Який буває картинг?

Картинг поділяється на спортивний (зимовий і літній) і прокатний (саме так називається картинг «для всіх»). Незважаючи на те, що автомобілі для цих двох різновидів істотно відрізняються за ціною, в загальних рисах вони схожі: в якості підстави машини - рама, є мотор, крісло пілота, кермо, гальма і немає підвіски (саме тому машина їде дуже жорстко і вимагає ідеального покриття траси). Найсуттєвіше відміну в зовнішньому вигляді - це те, що в «розважальних» картах немає коробки передач, а в спортивних - є.

У спортивному картингу, як і слід було очікувати, все складно - купа правил, класифікацій та вимог - як в справжніх перегонах.

Зате в прокатному картингу, по суті справи, немає ніяких правил. Сів в машинку, запам'ятав, де газ, де гальмо (зчеплення ніякого там і в помині немає) - і в дорогу. Вичавлюй з свого малятка по максимуму і не бійся нічого! Бо й самі карти для прокату, і траси обладнані за всіма вимогами безпеки, та й без відповідної екіпіровки вас на трек ніхто не випустить (обов'язково надінуть шолом і рукавички, а іноді ще й видадуть спеціальне взуття і комбінезон). Найстрашніше, що з вами може статися, - ви застрягнете. Пам'ятайте головне правило: навіть якщо це горе з вами сталося, не виходьте з авто. Сидіть і чекайте, поки інструктор вас підштовхне. І бравада типу "так що я, маленька дитина, чи що, сам не впораюся?" Тут зовсім недоречна, тому що на трасі ви напевно не в єдиному екземплярі, а якщо вас зіб'ють при швидкості, хоча б 100 кілометрів на годину (а менше на картах ніхто і не їздить), вас ніякої шолом не врятує!

У правилах поводження з картом немає нічого нелогічного. Як і в звичайній машині, жати одночасно на газ і гальмо не можна - це перевантажить двигун і призведе до поломки. І не чіпайте двигун, інакше обпалитеся. Ось, мабуть, найосновніші вимоги, які пред'являються до картингістів-любителям. Ну а професійний картинг - це зовсім інша історія.

Последние новости
объявлений
203
рубрики
10
регионов
магазинов
Повернутись до початку